Tillbaka till vardagen.

Så idag är de en vanlig tisdag. Min kropp har inte riktigt hängt med i tempot och de märks när man lugnar ner sig. Sov sjukt dåligt (fullmåne?) och drömde jätte-konstiga drömmar och mådde illa. Men nu börjar jag komma tillbaka till mitt rätta jag, vilket då innebär att jag är sjukt rastlös just nu.

Skolan fick sig ett snabbesök idag och nu är de bara sista finslipet som ska fixas på arbetet så är de klart, sista möte och inlämningsdag på torsdag. Linnéa från klassen kom förbi här en stund och vi pluggade tillsammans, så mycket roligare.

Snart bär de av mot Uppsala igen för födelsedagen - the big day - på fredag. Längtar massor tills musiken pulserar, vännerna vimlar (vinglar..) runt omkring och en tårtbit finns i handen och en drink i glaset. JA TACK.


Kommentarer
Postat av: Kajsis

Åh vilken härlig bild.. Och åh vad jag älskar att kika in här igen! Keep it up älskling ;) Saknar dig redan <3

2011-04-05 @ 23:56:25
URL: http://Kajsakavat.bubbleroom.se
Postat av: Linnéa i Paris

Åh fina Frida, varför bloggar du inte längre för?

2011-09-09 @ 09:52:05
URL: http://linneahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0