Lillördag, min favoritdag!

Mer skola med lite projektarbete och LIA-snack (arbete i lärande) och yttligare en gästföreläsare idag fast från ICA, handlarn från ICA MAXI Nyköping. Han var kul att lyssna på, intressant!

Men mer intressant blir de. För ikväll ska de som vill från klassen med ut och dricka lite öl. Ska bli skoj och ses lite utanför skolan också och lära känna folk lite mer! Många pendlar ju dock, men många bor ju här. Spännande att få se vad som finns här. (Inga höga förväntningar). Alltid skoj att imgås!

Min hylla som jag laddat för var givetvis slut, men kommer in på fredag, så får den till nästa vecka!

Eget arbete i skolan och försök till att hitta LIA-plats står på schemat, så imorgon redan drar jag till Uppsala! :) MYS!

Lillördagslyxen började faktiskt redan nu, köpte mig en semla! Och ska dricka öl.. Beach 2011s storsatsning..

Ha en trevlig kväll! De ska jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0