Informationsmatad

Sådärja! Yttligare en skoldag avklarad! Idag hade vi besök av en gästföreläsare, högsta hönset på Stadium, eller iallafall inom Sverige.. En jäkla massa info idag med, man bara matas av massa bra-att-veta grejer och vi drunknar snart i papper med ännu mer bra-att-veta-info (börjar förstå att dom tog en liten avgift för de..).

Och nu sitter jag här. Har slängt i en tvättmaskin, ska vänta på den och efter de ska de flängas lite. För idag har nämligen en secondhandbutik öppet mellan 17-19 (dom skryter ju inte direkt med sina öppettider om man säger så). Mamma och jag fönstershoppade lite sist vi var här så förväntnigarna är höga. Jag hoppas de är så stort som de såg ut...! Isåfall ska jag strosa runt bland massa gamla mysiga saker och bara vara. Vända och titta på allt. Hoppas man hittar något! Ska kika efter en hylla till hemmet, annars blir de en sväng till Mio efteråt, för där har jag spanat in en variant! Det är väl de som fattas för att mitt hem ska kunna bli lite mer hel-färdigt! Och så ska borden målas vita! Sen så! :) Jag ska visa bilder på mitt lilla rosa hem snart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0