Flänger och far - härliga dar'!

(...där fick jag till de..! :) HAHA! )

Ja ni. Det går ju verkligen sådär här. Men nu har jag lite tid över och kan andas ut från mitt flängade och farande.

Vi har haft ett litet projektarbete i skolan och vi hade flyt med intervjuer och fick in alla på samma dag, vilket sedan ledde till lite ledigt. Och då är man inte sen med att fly småstaden mot större städer och underbaringar landet runt.

Startade min lilla turné med Uppsala (såklart!) och stannade där en hel vecka, fikade, fikade lite till och träffade alla fantastiska människor. Vidare en snabbis till Västerås för en liten glimt av en gammalklasskompis jag inte träffat på år och dar', super trevligt! Sen vart det en vinst på tradera och för 160 kr drog jag mig ner mot älskade Malmö med ännu mer älskade vänner. Det fikades, festades och njöts av sol och sällskap till fullo!

Missade tåget från Malmö till Sthlm pga lite felberäkning av tiden då den tydligen flyttades fram.. Bokade en ny biljett hem med flyg, men stötte på en vän i Malmö som skulle bila till Sthlm, så haka på där istället. Rörigt med härligt. Och som alltid - det löser sig :)

Verkligen ett stort tack till alla mina underbara vänner och familj. Ni är energi. Ni är lycka. Ni är allt. Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0