Det gick sådär..

.. med min bloggkarriär här!

Men nu är de så att jag har så himla mycket kul för mig så jag hinner inte riktigt med! Och de är ju tur att de är åt de hållet iallafall!

Skolan flyter på, vi startade första projektarbetet i måndags och vips sa de så har vi gjort intervjuer och sammanställt och känner oss verkligen på väg! Det blir nog tillomed en liten resa till Uppsala under en längre tid, eller ja, 1 hel vecka, förthoppningsvis! Då ska de letas LIA-plats (Lärande i arbete = typ praktik..)!

Annars så söker jag väl jobb, nu har jag ju vart ledig typ 3-4 helger snart, helt galet! Vill jobba nu! Men det är ju sjukt kul att söka jobb också, när de inte är värsta måste...! Är jag den enda som tycker de kanske?

På helgerna har jag varit mycket i Sthlm, både av vilja och pga. SJs kapacitet... Men kul har de varit och mer kul kommer de bli. Jag trivs verkligen i Sthlm. Så är de bara. ÄLSKAR stressen i tunnebanan, speciellt när jag själv springer för att hinna med, känner mig delaktig då. Ja, jag kanske börjar bli lite knäpp, vad vet man.

Annars så är skolan superskoj och klasskamraterna ännu mer skoj. Så jag är lycklig. Hoppas ni är det med.

Så vi får se när vi hörs nästa gång! Men inte om allt för länge iallafall! KRAM!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh men Fridis då..hade helt missat din comeback här :P

Jag hoppas du fortsätter snygging!



Thumbs up!

2011-03-24 @ 16:30:14
URL: http://kajsakavat.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0