Tjejgym = större killgym?

Liiite besviken då passet verkade vara inställt?! Tråk. Fick bli en sväng i gymmet.

De där med tjejgym. På gott och ont. Det finns nämligen ett litet rum som är just ett tjejgym där jag tränar. Det finns ju inte alla maskiner där... Visst, de är väl bra ändå att det finns möjlighet, men då känns de ju som om man knappt får va i de "stora" gymmet, för de är killarnas gym...  Och när jag kikade in där känner man sig ju totalt uttittad (de kanske kan bero på min knallrosa outfit, vad vet jag...) Men om de är lugnt nångång och med en lite diskretare outfit eller så kanske... :)

Och en sak till... Tvättstugan, 6:e vån... Liite jobbigt läge, helt slut i benen, men ett varv upp till blir de ikväll, och imorgon lär de spriingas en hel del. Här ska de bli rena kläder. JA TACK.



Bara så ni vet så ska jag bli så sjuukt stark!

Kommentarer
Postat av: Oskar

Naaw!

Söt liten blond tjej i rosa kläder vill hänga med muskulösa män i linne på gymmet. Du borde ta med dig egna rosa hantlar ;)

2010-05-07 @ 01:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0