Undra vad de blir tillsist?

Att namn på företag ska va så himla svååårt!

Krav: Lätt att komma ihåg, uttala och att stava till. Unikt. Positivt laddat. Förmedla något om företaget. Någorlunda kort. Tidlöst.

Jag har brainstormat för fullt och haft en liten research på facebook-chatten. Haha! Det har verkligen inte gjort de enklare... Men tack för alla åsikter! 

Mina förslag för de som deltog i facebook-researchen:
1. Style overload
2. Body armor
3. Design av blond
4. The rest of it

Några av de andra namn som dök upp i brainstormingen var: Selfish, Seeing yourself, Body amor, Be stupid, Crush, By wish, Point out, No name, Take a walk, Perfect timing.. Nej de tål att tänkas på.... Vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: Kristina

Åh roligt, många bra ju!

Mina favourites va

.Design av blond

. By wish

. Selfish & Seeing your self...

& Crush haha - typ alla gillade alltså jag :P

Åh du kommer blir sucsefull

2010-05-18 @ 11:11:38
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0