Upcoming fabolous

Sådär ja! Nu är all tvätt klar och upphängd. Kom precis hem från gymmet och afropowerdance. Idag var de yttligare en vikare och det var inte alls lika kul som sist, tyvärr... Eller ens lika jobbigt... Besviken. Tog en extra vända i gymmet också och körde lite armar. Ska bli stark stark stark.

Vårstädningen är i full gång och jag har ca 10 projekt igång eftersom jag tröttnar efter ett tag. Lådorna är fint sorterade och vinter/höstskorna har åkt ner i källarn. De gamla glömda klädlådorna har nu blivit genomsökta och de verkar helt plötsligt som om jag tog fram mer kläder än bort..? Hitta massa kul! Men vinter/höst jackorna har åkt ner också, de tog stor plats. Och halsbandskassen (som var ett enda stor boll av halsband islängt i en kasse) sitter nu uppsorterat på nyinhandlade hängare i min minigarderob. Mycket är gjort, men just nu är de ändå kaos, looks like shit. Grejer överallt. Men de ska allt komma på sin plats inom snar framtid.. Ikväll.

Så nu är de bäst att jag sätter igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0