Tillbaka från handikappet

Ååh YES! Mitt internet funkar nu igen. Äntligen. Imorse fick jag samtala med Bredbandsbolaget i hela 45 min, sen var jag tvungen att avsluta för att dra mig mot jobbet. Fortfarande utan fungerande internet. Men nu så. Nu är de igång. Känns bra! Man blir ju totalt handikappad utan! Körde en riktig blondin-grej när internetet dog igår, tog fram en ny ruta och skulle leta upp Bredbandsbolagets telefonnummer på hitta.se... Gick sådär... Haha fick ringa 118 118 istället, men de funka ju det med.

Jobbet idag flöt på till en början, men sen tvärdog de och inte konstigt, vädret suger här idag, regn och rusk hela dagen. I Uppsala hörde jag om sol och vackert väder. Va fan. Nitlott på oss då.

Nu blir de en shake och sen hattfest :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0