Take that chance

Sådärja! Nu har man vart på afropowerdans idag då. Första gången med ordinarie insturktör, måste säga att hon från Lund var stråt vassare, men men, helt okej och skoj!

Nu blir de fortsatt kollektions-målning. Imorgon är de jobb-träning (säljträning) kl 7.30. Tidigt. Sjukt tidigt.

Idag köpte jag mig en långklänning (Lollo vet att jag tjatat om en långklänning och kollat på varenda en jag sett..) för 100 kr, värt, på secondhand (hittade 3 st och alla va fina, men tog bara en.. Broke.). Sen vart de en hatt för 30 kr, ska ju på hattfest på lördag, nu har jag en. Den va snygg. Kan tänka mig att använda skiten till vardags. De ni! Jag + hatt = Sant? Tycker de är ballt att jag ens tänker tanken. Med svallande hår är de snyggt.

Fick faktiskt med mig en blus/topp i militärgrönt också. Kunde inte låta bli. Jag hittade massor! 2 sjuuukt balla jackor också. Hoppas ingen ser ballheten i dom och låter dom va tills lönen kommer. Annars är de helt enkelt inte meant to be.

Just nu dricker jag lakristte och chokladshaken är drucken med chili, för att spice'a till den lite så att säga.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Åh va roligt me hat-party!

Och Frdidis i hatt kan väl inte bli annat än succes (Får upp en snygg bild i hövve) :D

Kärleeeek <3

2010-05-11 @ 22:43:15
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Fridis du kommer se så jävla rätt ut i din nya långklänning, och i hatten som du matchar med ditt snygga svall...!



Kvinna du ser rätt ut at all the times.. spelar lixom ingen roll <3 That's the thing... ;))

2010-05-11 @ 22:47:36
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0