Paustime

Sitter just nu och kikar på The Orphan. Den börjar precis bli lite läskig... Lollo tog sig en rökpaus. Och då passa jag på med en liten bloggpaus.

Nova var inte alls så mycket att hänga i julgranen. Gränbycentrum i Uppsala tycker jag nog är bättre! Och Entré är i samma klass som Nova enligt min mening, saknar Din sko bara... Hade dessutom sett fram emot att gå på Topshop, men de var inte alls värt. Den i sthlm är så mycker bättre. Haha rena besvikelsen (neggobert på mej..). Men men :) fick med mig ett oversize-linne i älsklings blå för 29 kr och jag är nöjd. Snyggdamen som gjorde min sällspa shoppa loss på en supermysig rosklänning (kanske något för morgondagens fest), 2 bas linnen och ett par chica skor från Din sko.

Imorgon blir de lite jobb och Lollo får sällskap av Sasan och sen blir de fest till kvällen! :) Hoppas på mycket folk på jobbet och shoppingsugna kunder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0