Onsdags lyx

Nu är daddi här och vi tog en sväng till ikea. Tydligen var spegeln jag hade tänkt mig lite väl stor. Så de blev ingen alls. En blomma fick iallafall följa med hem.

Daddi vill såklart ha mat, så de blir kvarterskrogen och sen bio. Robin Hood. Vardagslyx :)

Tidigare idag var det jobb. Så himla bra start på dagen, solen lös, det var varmt och ingen blåst, håret är nyfärgat och pappa skulle komma. Ja, härlig dag. Och jag trivs så sjukt bra på jobbet. Känner mig som hemma. Sån sjukt stor skillnad från känslan jag har när jag är i skolan... Men snart är skolan slut men jobbet kvar. Jag jobbar helt lagom mycket för att tycka att de är superkul när man är där. Helt underbart! Ja tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0