Och nu - måndagskväll

Sex and the city 2 biljetterna inköpta. Äntligen :) Åh ska bli så kul, längtar! 27 maj.

Idag var de skolan då, de började segt, men sen satte jag lite fart och mönster till en klänning och toaillen av den blev också gjord! Kommer bli awesome. Sen har jag ändrat lite i de andra mönstrena och fixat och donat lite.

Nu sitter jag här och försöker klura på ett bra företagsnamn. Vill inte ha nått med mitt namn... Inget Made by Frida eller Fridas design. Så himla svårt. Vad ska MITT märke heta? ÅH SVÅRT! Vill bara komma på det NU! 

Och på tal om namn och logga, mailade kusinen och han kan ju göra loggor, proffisga loggor. JA TACK på de. Han hade tydligen precis fått sålt en logga också. Vilken kille va! Jag vill ha släkt pris :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0