Nu blir de vårstädning

Idag är det kallt. Inte alls sol. Snålblåst.

Skolan bjöd på illustrator (ett ritprogram i dator), vi kikade lite funktioner och ritade lite. Kul.

Möte med xtravaganza var inbokat och nu avklarat, mat för hela månaden köpt och nu kör vi. Träningsvärken sitter i de flesta delarna av min kropp idag efter gårdagens bodypump, men idag kör jag på Indoor walking - bedömning från hemsidan - svettigt värre...

Och nu blir de till att slänga in första tvätten (överexalterad), allt sorterat och klart, de blir nog en 8-10 maskiner.. Har inte tvättat ordentligt sen innan Afrika-resan (kanske nån snabbtvätt när de va kris).... Så de började bli lite panik nu kan man säga... Tvättstugan bokad idag och imorgon. Planen är även en  storstädning. Vårstädning av lägenheten, så den blir extra fint när man får besök och allt! Lollo kommer ju som sagt på onsdag! Längtar.

Kanske att jag tar och sätter upp tavlorna i köket också (som jag köpte för kanske ett halvår sen...).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0