Nu är hon här och lyser upp vardagen

Dagen startade med en tanke - Ja jag skulle kunna gå upp nu. Och det gjorde jag. Första gången väckarklockan ringde (annars brukar de snoozas hej vilt här vill jag lova!), börjar misstänka att de kanske har med träning och kostförändringen att göra! Hoppas de håller i sig!

Skolan. Stoff och stil (tygaffären). Ikea. Shoppade en ny dörrmatta (behövdes!) och ett nytt påslakan för en billigpenning med världens vårkänsla. Nya skärbrädor, fick lite klagomål av mami att dom va slitna, nu har jag nya!

Hem och städa de sista. Och nu är alla kläder på plats i skåpen, de fick plats allihoppa! :D De känns helt topnotch här hemma nu. Fantastiskt! Doftar nystädat och golvet skiner som aldrig förr! Mer golv än vanligt syns nu också och de känns stort efter 2 ikea-kassar bortsorterade skor och en hel del kläder (ungefär en flyttkartong..).

Lollo är här. Hon är trött. Nu ska de sussas, imorgon är en heldag med mys och start med ansiktsmask! Underbart att ha henne här!


En trött Lollo omgiven av det nya våriga påslakanen :)

Kommentarer
Postat av: Kristina

åh va mysigt! Det är skönis med städat :))

Våstädning :D

2010-05-06 @ 10:57:03
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0