Now what you gonna do?

Dagen började med solarietid. Jag råka lägga in pengar i ståsolarium, jaha, så nu har jag provat det med. Tråkigt att bara stå där. Tur att jag råkade få med min mp3!

Hem och bli blå i facet som ni såg (eller ser om ni bläddrar ner lite..). Mysa framför All about Steve med Sandra Bullock. Mysig flm. Piffning and off till Entré, till stan, hämta biobiljetter, ta en fika (te) och sen bio. Shutter Island. Det var dags att se den kan man säga, och den var absolut bra! Väldigt sevärd.

På Entré hade Damernas (tidning) tydligen nått sammarbete med Mango och man fick Goddiebags med tidning, choklad, kaka, läppglans från face (LOVE IT!) och lite annat smått och gott. Chokladen sparar jag till senare tillfälle...

Och nu hemma.

Ändring i planen pga. väder. Ser ut att regna hela dagen imorgon, så Köpenhamn får vänta tills måndag då vädret verkar vända :)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Åh va lyxigt med en gooidbeag sådä på Freda'n...

Med värtsa värd grejer i - Lyllo!

2010-05-07 @ 20:01:10
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0