Måndagen före stormen

Väskan. Kärlek. Som ni kan se i tidigare inlägg är den hur vacker som helst. Fick förfrågan om vart den var köpt och vem kan klandra dom?! Detta är alltså min nya kärlek som fanns i Santis goodiebag. Nu fick den premiär i världen och jag bara älskar den!

Lollo lämnade mig idag efter en mysig morgon med film och stanhäng med shopping, mat och avslut med fika. Allt innebar för mig te. Lollo fick hamburgare och jag drack såklart mitt te. Nu har jag slevat i mig en sparrissoppa och mår bra. Tänkte kanske ta och kika på Tim Burtons; Alice in wonderland som jag råkar ha på min dator.. :) En sista inspirationsfilm innan sömnaden kör igång. Då kan man snacka om att jag ska bo vid symaskinen.

Imorgon - Secondhandrunda med Camilla. Kan inte göra annat än längta! Ska bli så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0