Ingen segrare tror på tillfälligheter

Nej men vet ni vad?! Jag är inte festsugen. Hör och häpna säger jag bara!

Och vet ni! Igår när internetet dog så la jag mig i sängen och läste min företagsekonomibok och det var nästan de ändå jag tänkte på när jag väl hittat fram till festen (lost som man är tog man en sightseeing innan man kom rätt...). Jag vill komma igång och skriva och klura. Snacka om vuxenpoäng till mig.

Kom på en till sak. Jag vill ju träffa folk och ha folk runt mig, de är bl.a. därför jag gillar fest såklart. Och kom på att de har jag ju när jag tränar, vilket kanske är en liten ersättning för festandet just denna helg? :)

Nu blir de lite klurande och läsade i sängen innan sussning. Morgonpasset (10-30-14) på jobbet imorgon, efter de ska de köpas Sex and the city 2-biljetter! Åh längtar tills filmen kommer! Vill se den NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0