Hon är inte bara snygg, hon är snäll också :)

Verkligen lill-julafton idag!

Santi hade tydligen haft en garderobrensing och hittat underbara ting som hon inte använde, tänkte på mig och gav de så glatt och snällt, som värsta jultomten :) Åh! Vilken kollega va! I den underbara goodiebagen a la Santi fanns en super fin topp i korall, ett svart-vitrandigt linne och ett skärp! Och sist men inte minst min nya älsklings väska. Kärlek vid första ögonkastet. En kuvertväska (såklart). Super härliga färger. Bara älskar den. ÄLSKAR.

TACK underbara Santi! :) Kolla vilken snygging hon är. Snygga vänner har man! <3


Kommentarer
Postat av: santijana

Nämen fridisen. Det är bara för att jag vet hur snygg du är i allt. Så glad jag är att du gillade väskan. Slit den med hälsan. kraaaaaaaaaam

2010-05-15 @ 21:12:15
Postat av: santijana

Nämen fridisen. Det är bara för att jag vet hur snygg du är i allt. Så glad jag är att du gillade väskan. Slit den med hälsan. kraaaaaaaaaam

2010-05-15 @ 21:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0