GRATTIS!

Idag fyller 2 underbara människor år. Mina älskade tvillingar. Vilken lyckodag, 2 fantastiska tjejer på 1 dag.

Har så sjukt många underbara minnen med dessa tjejer och dom är verkligen världens bästa, så fina rak igenom, från hjärtat hela vägen ut till lockarna i håret. Dom sprider glädje. Dom är glädje. Mellan dessa brudar i lyxförpackning känner jag mig som hemma! Kärlek. Känner mig så sjukt lyckligt lottad att jag har såna vänner som ni. Tack för att ni är ni.

Älskar er till oändligheten och vidare!

Ha en super födelsedag, önskar jag kunde fira med er! Men vi får ta igen i Gotland sen :)

GRATTS PÅ FÖDELSEDAGEN KAJSA OCH KRISTINA ! Ni är så sjukt värdefulla!



PS. Det kommer en liten gåva från Malmö de närmaste dagarna...

Kommentarer
Postat av: Kristina

Men ÅH din underbaring, jag vart helt varm i hjärtat och ända ut i lockarna nu ju.

Nästan blank om ögat <3

Du är bäst Fridis!

Tusen tusen tusen tack - JAG är så glad att jag har dig.

Massa kärlek!!!

2010-05-26 @ 09:07:03
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Kristina

Pii.Ess

Va snyggt jag fått till håret med brun skalle och gula längder då haha!

Bjuckar jag på vah!

Dii.Ess!!!

2010-05-26 @ 09:08:34
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hjärtat.. du är så himla underbart duktig på att vara bäst ;))

Tack, tack, tack!



You mean the world to me, to us <3 Love you.

2010-05-26 @ 09:59:46
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0