Första dagen på en supervecka!

Så idag började dagen med ett besök hos xtravaganza och ett litet möte med min hälsocoach Sabina. Tog ett träningspass efteråt och så gick jag hem efter de. Stannade till på secondhandbutiken som man bara råkar gå förbi på väg hem.. Fick med mig en sjal i marin anda som jag tänkte knyta på en väska och så ett skärp. Älskar secondhandskärp, kan bara inte låta bli. Kalaset gick loss på 30 kr.

Ett varv fick det visst bli på Entré också, men nu blir de systuga.

Om jag ligger bra till sömnadsmässigt så blir de Köpenhamn på onsdag, torsdagen bjuder på sex and the city-premiär och sen till helgen blir de fest med Lollo! Åh vilken lyxvecka. Jag unnar helt enkelt mig själv mental näring (som är en av de 4 ledorden i xtravanzas "program").


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0