En såndär måndagskväll

Köpenhamn. Kära stad. Hur kan de ha tagit mig så lång tid att komma dit? Sämst. Kommer garanterat hamna där fler gånger, älskar de! MYS!

Idag satt vi, jag och Lollo, och tog en fika, jag drack världens dyraste te (tur att de va gott) på Ströget och det var så soligt och varmt att jag tillomed tog av mig kavajen och satt i tshirt! Härligt! Snaart sommar på riktigt!

Nu har Lollo lämnat mig för Jönköping och direkt var jag i Xtravagnzas lokaler, framförallt för att byta ut många smaker på min pulvermeny till chokladsmak (favoriten!) och tog mig ett gympass. Direkt när jag kom ut ur lokalen vart de mys på Möllan tillsammans med Nadja och Jakob. MYS! Lämnade dock kameran hemma innan, tänkte liksom vad ska jag med den till... Åh sämst! Jag som vart så duktig med kameran nu och allt!

En sak till! Mami och Dadi har bokat resa ner hit också :) Ååh längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0