En dag som denna

Ojoj, idag har jag sytt och sytt och shoppat lite kantband och annat som fattades. Sen vart de jobb. De andra inventerade idag från kl 6, så jag fick ta kvällen. Vilken action. Har sprungit runt och hjälpt kunder hej vilt. Alla på en gång. Hade en superrolig kund också som var där ca 1 timme och handla loss på 8 plagg! Wie! Superskoj när dom blir så glada för hjälp!

Idag fyller Morfar år och önskar honom ett superstor GRATTIS och önskar att jag kunde vara i Uppsala.

Men på tal om Uppsala. Nu ni har jag massa lyxbesök att vänta! Först Lollo, snart mami och dadi och mormor, veckan efter kommer de kommer twinsen! Och sen Carla och co. ÅÅÅH! Vilken lycka! Verkligen mental näring för fulla muggar!

Nej, nu ska jag sy lite mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0