Det samlas inte damm på den som är ute i blåsväder

Som vanligt missade jag bussen. Alltid. Hade verkligen all tid i världen, men ändå missade jag den jag siktade på. Åh, typiskt. Och vädret är grått grått grått och blåsigt men inte så kallt iallafall!

Mötte Malin på H&M och dom bjöd på en otroligt snygg kavaj och en supersommar top till damen. Zara förvånade idag och jag hittade massa fräcka nederdelar (som saknas i min garderob om jag inte ska välja tajts...) vart helt förälskad i ett par moccafransshorts. ÅÅH! Men som sagt, är de meant to be finns dom kvar... Malin shoppade loss på en söt jeansklänning, 2 kjolar och en supersöt korsett-top! Allt var verkligen superduper fint! KUL!
Bara någon köper nått och pengar spenderas är jag lycklig.
Haha :)

Nu ska de shake'as och sen blir de Body pumps-dags. Som sagt - jag ska bli stark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0