Att ta medicin är inte roligt, men att ha roligt är en bra medicin

Så dagen började med att sy lite och sen vart de jobbdags. Nadja firar sin födelsedag idag (GRATTIS) och bjöd på kalas och massa gottis bakverk som jag då inte åt eftersom jag hade med mig min supersmarrigt svampsoppa... Haha ;) Men de är de värt.

Nu blir de lite mer sömnad och sen sängen för en heldag med sömnad imorgon, förutom en sväng till xtravaganza och träning då! Vill sy massor nu för att jag ska känna mig bra tidsmässigt så jag kan få åka till Köpenhamn på onsdag och kunna vara lite ledig när Lollo kommer! För min älskade Lollo ska komma igen! Vilken lyx! Hon kommer torsdagkväll/fredagmorgon! Wie!

Och GRATTIS till Lisen som fått en lillkille!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0