Ååh jag bara bubblar!

Ja de är verkligen vad jag gör. BUBBLAR inombords. Är så uppspelt och lycklig och taggad och ja -energin är på topp (som alltid vid den här tiden..). Sitter och läser om att starta eget, har skrivit ner massa kul idéer och det finns säkert miljoner fler idéer att skriva ner. ÅH VAD KUL DE HÄR ÄR!

Har läst massor - du som blir företagare är si och så. Allt stämmer. Jag vill komma igång. Jag känner suget. Jag kan omöjligen sluta nu. MÅSTE skriva! Idéerna bara sprutar ur mig just nu, skrivkrampen är nära, men vad gör de?!

Jag ser bara ett mål. Och det är mitt.

LYCKA.


(Lyssnar på denna radiokanal online. Pepp! )

Kommentarer
Postat av: Kristina

Du KOMMEER lyckas!

2010-05-17 @ 10:24:24
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0