Trevlig resa.

Ja ni. Resan hem. En story i sig.

Eftersom tåget gick så tidigt och jag inte alls var förberedd hoppade jag sömnen, sova på tåget it is. Så utan sömn så stressar jag iväg till bussen, vart all tid tog vägen är en fråga i sig.. Men jag hann iallafall. Kommer fram och har med mig mobilen med biljetten på, sms-biljett - supersmart. MEN att ha batteri på mobilen vore ju bra då... Med en nästan död mobil, inget bankomatkort (hade tydligen skrivit fel kod så när jag satte in kortet i bankomaten så slukades de illa kvickt... Känns som de händer mig allt för ofta...), 60 kr kontant och ett ID-kort som gått ut (min körkort är visst också på villovägar..) så kan jag tillslut fram till Uppsala. Hela situationen känns lite jag i ett nötskal. Living on the edge. Saknar lite drama i livet så skapar de man kan, typ. Slarver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0