Tillomed vädret känner måndagsstämmningen

Okej. Nu har jag gett upp några outfits till modevisningen. Gör klart så jag har fullständiga nu. Lägger mer tid och energi på blivande märket istället känner jag. Inte alls nöjd med detta. Men äh.

Dagens planer.
Gymmet - har inte haft tid, men nu tar jag mig tid.
Sola - ja tack, de behövs lite värme nu i regnrusket.
Tvätta håret - haha ja de är tråkigt och blir ett måste så de får stå med som planering.
Sista tyginköpet - en sväng till stoff och stil för lite gult.
Sy klart ett linne - ska bara fållas.. typ.
Fika - alltså dricka te.

Idag mår jag bra igen. Sovit ut, ingen ställd väckarklocka. Vaknade av samtal från Santi och snacka lite skit. Så de va mys. Bra start på dagen :)

Så nu - off till gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0