Svenska nationaldagen - vart är flaggorna?

Idag vart en heldag med dubbelpass på jobbet och jag var verkligen heeelt slut efteråt. Har mått lite halvdåligt idag faktiskt. Usch. Mår illa. Måste sova, så de tänker jag göra nu.

Heja Sveriges nationaldag som är som vilken annan dag som helst?

Ett danskt sällskap frågade mig vad de betydde för oss svenskar på vår nationaldag, jag svarade - ingenting och log och tipsade om att Erik Grönvall skulle spela på Stortorget. Fint firande här i Malmö... Saknar dock flaggor på bussarna. Då hade de iallafall känns lite festligt :) Men icke.

Jag festa loss rejält på nationaldagen, hade faktiskt lite Sverige feeling med gult och blått smink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0