Förutom att det är trevligt med sällskap

... så har jag fått massa fint :)

En pojkvän, mannen i mitt hus, guld-värd. Ken heter han. Han står här i mitt fönster och håller koll!

Efter en tur runt i Skåne och ut till trakterna runt Smygehuk kom familjen tillbaka med lite fina gåvor. Först och främst en bulle från fiket i Mossbystrand, en såndär som bara smälter i munnen, godaste bullarna som finns (som var "snodd" och lagd i en återförslutningsbarpåse som pappa råkade ha i fickan..). En fin diskhandduk och små söta kort av mami och dadi och en prynadskudde från Mormor fick också flytta in :)


Kommentarer
Postat av: Hon som blev kvarlämnade i Uppsala

åh jag vill också ha en stulen bulle från mossby! :(

2010-06-14 @ 11:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0