Det går framåt

Så idag var de dags för sy-koma-start. Fixade till ett par halvfärdiga och sydde ett par till leggings med lite detaljer på, som tog längre tid än väntat... Men men, nu är de upplägg och linningen kvar, ska göra de nu. Sen ska dom få bli provade av någon som är en storlek mindre än jag själv. Mäklarna har lite tentafest, så ska dit och säga hej och hej då till dom som nu åker härifrån för sommarn, för idag började deras "sommarlov".

Första gruppmötet på Xtravaganza (eller egentligen 2a, men jag kunde inte delta på de första..). Spännande. Kul att få höra hur andra tycker och känner. Känns som en bra grupp. Fler unga än jag trodde.. Haha trodde faktiskt att de skulle vara jag och ett gäng tanter. Men de var fel.

Ha en superkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0