Can I be the girl that you met in a coin laundry?

Så idag blev de tvättdag. Det var verkligen dags. Som alltid när jag ska tvätta. Det blir stora lass med tvätt. Solen skiner och jag städar och fixar inomhus. Men men, så får de bli.

Planen är att åka hem till Uppsala efter midsommar. Kanske redan på lördag! Får se hur de går med att få tag på nån biljett på tradera. Men Uppsala it is. Nästan en hel vecka! Ska bli skoj! Jag vill gå och ta en drink på Framfickan, äta glass vid ån, grida in på Holmlunds och säga hej till söta tjejer bara för man ändå går förbi, grilla i Graneberg och kanske åka till Fjällnora och sola nån dag om vädret vill? Och såklart - det bästa med det hela - träffa alla underbara människor som råkar finnas där. ÅH! Längtar.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Åh du är väl för himla söt baby!

Glida in på Holmis, dom bästa moments ever när du glider in där otippat och skiner som en sol för att dela ut en kram lixom!



Åh längtar efter dig!

2010-06-22 @ 15:36:35
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag längtar också efter dig Fridis, men det vet du <3 <3

Underbart att du snart kommer hem och hälsar på!

Ju förr desto bättre :P



Vill göra allt det där me dej haha ;)) Kärlek!!!

2010-06-22 @ 19:44:38
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0