Som ni ser är jag livslevande

Mamma och pappa har nu lämnat mig. Det vart mycket gjort under deras besök här. Pappas öl vart tydligen inte tillräckligt kall, så nu har jag en ny kyl. Den är såå fin :) Och så har jag fått mig en liten bärbar ugn, äntliugen en ugn! Som jag har saknat de! TACK mammi och daddi <3 Och för att inte glömma - tack mammi för hjälp med tvätten :) Hon kan hon, även fast hon är helt vild med tvättmedlet...!

Kvällen spenderades med exklassisar. MYS! Riktigt trevligt var de, några av dom försvinner från Malmö snart, tråkigt. Men än så länge är de kvar och fler myskvällar får de bli. Vi gick och ölade lite och jag höll mig till cola. Duktig. Men.. I'm back. Så gott som ny kan man säga. Känns bra. Mår bra. Kanske för jag vet hur de är att må riktigt dåligt, så nu är jag på topp! Utvilad och redo. Nu blir de jobb 2 dagar sen semester i 2 veckor. GALET! Längtar ihjäl mig!

Första längtan - PRE-GOTLAND fest i UPPSALA. Lördag. Det ska dansas med vackra människor. Klackarna i taket. Jag känner ett sug efter fest. Åh vad jag längtar. Kan inte säga mer än så. Längtar. LÄNGTAR. Och måndag -GOTLAND. Hoppas vädergudarna är på vår sida! Som förra året tack.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Tänka sig att JAG ska på semester med den DÄR Snyggingeeen - Nu!

¨Snyggast!!!

2010-07-14 @ 09:10:16
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Underbart snygging! Det är väl det enda man kan säga.. om dig och om semestern :P



2010-07-14 @ 19:57:43
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0