Så jag helt enkelt. Vill inte du också ha lite extra spänning i livet?

Äntligen. Nu har jag skrivit klart modehistorian för antiken. Känns bra. Nu blir de 1900-talet. Har redan skrivit de mesta om 20-talet, så är redan på gång där. Och kan ju säga att det finns ganska så mycket mer böcker om 1900-talets kläder/mode/ikoner/designers jämnfört med om antikens eller 1500-talet. Så är det är absolut roligare, mer relevant känns de som, iallafall just nu. Men det känns verkligen värt att skriva om modehistorian, det blir tillomed lite vanlig historia också, eftersom man kollar vad som hände under den tiden och sånt, för de påverkar också modet!

Varför är jag alltid såhär? Tänker att jag har så mycket tid och att jag ska göra massor, sen vipps, så är de sista veckan och så sitter jag här, men en heeel del modehistoria kvar och datorn är inte tömd, mp3erna inte fyllda och tvätten otvättad (tvättiden obokad) och visumet inte här än... Jag gillar helt enkelt lite extra spänning i vardagen.. Ska visumet och mitt pass hinna komma eller ska de bli en äventyr för att få tag på de? Haha herregud.

Imorgon blir de skola och styling uppgift och boka en tvättid för innan jag åker (!).


Nemas problemas, allt löser sig, sista veckan - dagen innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0