Mitt hem.

Ja de är något jag tänkt rätt mycket på. Men mitt hem är i min lägenhet här i Malmö. Jag älskar staden. Jag älskar min lägenhet, helt lagom för mig (hade ju dock inte skadat med liite mer klädförvaring..) och jag gillar där den ligger, i Värnhem. Å jag älskar allt mitt rosa. Mitt hem är jag och i love it.

Tyckte de var kul när mamma och syrran var här, det blir en helt annan sak, fullt och lite trångt. Det blir ju lätt fullt hus... Mamma skrev ett sms när hon kom hem - Det känns stort och rymligt här när man kom hem, likt när man bott i husvagn. Haha!

Vi brukade ju spendera somrarna i husvagnen, supermysigt, saknar de lite! Husvagnssemester. Men trångt va de såklart... Men efter-beachen-mys med yatzi i förtältet - Ja tack. Och för att inte tala om alla internskämt som kommit upp under årens lopp! JAHA?

Och så sånt som värmer i hjärtat. Daniel, en av många underbara vänner här nere i Malmö - Det här är nog min absoluta favoritplats i Malmö. De fina kläckte han ur sig bara sådär en måndagskväll med te och mackor och lite filmmys hos mig. Fina människa!


Kommentarer
Postat av: carolina

ååh hjärtat jag vill så gärna hälsa på..

Ta en reunion när du kommer hem från tanzania :) ??



love you

2010-02-11 @ 14:12:39
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0