De som är busigt just nu är vädret.

Igår kikade jag på Cloudy with a chance of meatballs, den va bra och mysig, verkligen sevärd.

Idag startades dagen med mardrömmar och huvudvärk, inte alls nå kul. Sen har jag kikat på lite filmer idag också, deckad i soffan. Först vart de The book of Eli, den var verkligen bra, se! Och sen i inspirationssyfte kikade jag på James Bond, Dr No från 1962. Snart blir de lite kvälls-te och Paradise Hotel final!

Idag var de snöstorm. Igen. Ge upp? Kollar vår- och sommarbilder för fullt och drömmer mig bort. Sista april kom upp och då vill jag ju egentligen vara i Uppsala och mysa i ekonomikum, men de kanske blir till att testa på studentstad nr 2, Lund i år?


Jag på bushumör på sista april 2009 :) De va en kul dag!

Kommentarer
Postat av: Kristina

SötFrida!!



Ja okey Jackie & Päätrik va söta, men va fan.

Man kan inte va söt hela livet vah? ;-) Haha



Hoppas allt är bra med dig hjärtat <3

2010-02-02 @ 23:52:58
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Carla

Jaa, du å jag va grymma på valborg haha. Cykelmongon :P

2010-02-03 @ 08:45:42
URL: http://carlatycker.blogg.se/
Postat av: dd

söt!

2010-02-13 @ 01:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0