Alla dagar var så himla underbara, se bara?!

Dag 2. Lite segstart på twinsen idag så jag solade lite på baksidan. Sen vart det grillning och så tog vi vår Visby-väska och skulle förfesta i en park tillsammans med Catrine.

Vår Visby-väska innehöll:
Jätte-filten
Vattenpipa + alla dess tillbehör
Mp3 + högtalare + extra batterier
Rosé och fanta

Allt för en förfest helt enkelt. Awesome.

På vägen till nån bra stans att slå oss ner stötte vi in i min kusin Filip och hans kompisar och hakade på dom och hamnade på en innergård strax innanför muren. Dukade fram vårt pick och pack och hade en superkväll! Avslutades med dans på Hamnplan 5. Efterfest i hamnen.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Åååh vill vara däääär där där.

Med dig dig dig!

Inget kunde varit bättre!

(Minus rökat huvud dag 2 rå haha)



Hela världens Kärlek till dig <3

2010-08-06 @ 22:05:52
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Vi gnuggade sönder ön haha :P

Fan vad jag saknar allt och fan vad jag vet att everywhere med dig skulle vara helt fantastiskt!



Love you so much that it hurts <3

2010-08-06 @ 23:54:24
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0