Sen var de dags! VISBY PREMIÄR!

Vi steg på färgan, noterade noga vilket plan vi befann oss på, då vi glömde de förra året... Haha. Letade reda på våra vilostolar och slocknade så gott de gick.

Sen väl framme åkte vi direkt ut till Tofta strand och la oss för lite med sömn i solen. Lägenheten väntade kl 1.

Åkte dit och mötte upp Andreas som vi hyrde av, han sa att de var ett ungt gäng tjejer under oss som sagt till att vi skulle säga till ifall dom spela för hög musik.. Bra start? Inte nog med bra grannar, som sedan kom ner och festade med oss första kvällen. Vilken lägenhet. Stor trea, massor med dörrar överallt, gick vilse hela tiden. 2 sovrum, men vi sov bara i ett såklart, MYS! Vardagsrum med stor soffgrupp och öppenspis. JA TACK. Och ett stort kök. En bakgård med en liten damm och en helt ny grill för oss att använda. Verkligen JA TACK på allt. Andreas själv bjöd jag in för lite provning av vattenpipa och de tackade han jag till. Trevligt hyresvärd.

Vi grillade spett. Rökte vattenpipa på vår enorma picknickfilt (..som kom att göra succé). Fick sällskap av grannbrudarna och hyresvärden en snabbis. Drack Rosé hallonsoda-kannor. Njöt av livet och hade skoj. Utgången blev på Gute. Dock för mycket folk, och det är en enda labyrint, vill man ut, tog de tid vill jag lova...

Vattenpipan vi röker är det inga dumheter i. Det är endast ren äppeltobak, ibland smaksatt med choklad eller kolasmak. Så ni vet :)


Kommentarer
Postat av: Kristina

Åh.. Fy FAAN va vi ska göra om det där <3

Jag säger inget mer.

Jo det gör jag - Jag älskar sönder dig snart .. Bejbiiiie :D <3

2010-08-05 @ 23:20:29
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag blir så jävla glaaaad av att se, läsa och tänka...!

På allt underbart,på allt vi gjort sagt och sett, på alla underbara och icke-underbar vi träffat :P

Jag kunde inte drömt om bättre veckor <3 <3 <3



2010-08-07 @ 00:01:11
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0