Pre-Gotland

Jag flög hem till STHLM. Alla är borta så jag skulle ta tåget hem, vilket gick hur smidigt som helst. Men tydligen hoppade jag på fel tåg. Han som tog min biljett och aktiverade den sa till mig att skynda mig till spår 1 och hoppas på tåget. Vilket jag gjorde. När konduktören kommer säger han att min biljett inte gäller på de tåget, de är ett fiinare tåg. Men han sa att de va ok för den här gången, tack för de sa jag och lutade mig tillbaka igen.

Kom fram till Uppsala och bussen hemma stog inne och väntade med en liten trevlig tant som chaffis. Kom hem på typ 40 min max. Gick helt galet fort. Lämnade väskan och böt om till bikini, hämtade upp Sabina och drog till Fjällnora.

Såklart vart det en utgång i Uppsala, en Pre-Gotland-kväll. Riktigt lyckad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0