Redo för film

Nu har jag möblerat om lite för kommande filmvisning hos mig. Sen tänkte jag pocca lite poccorn. Mys!

Jag har städat också, dammsugit och gjort fint. Skönt att ha de gjort. Nu tänkte jag ta tag i suddgrejsen till fönstrena, tro de eller ej...

Jag kikade även lite på bärbara datorer, men vilken ska man välja då?! Hamnade på Dell's hemsida och började kolla runt lite och hittade en rosa söt sak (vet man inte vad man ska välja väjer man den som ser finast ut ju) och sen gick man miljoner steg och valde till en massa som verkade vettigt att ha, började på 5300 k och slutade tillsist på 9900 kr, jaha. Behöver jag allt sånt där bra och ha? De ända jag gör är ju att sitta vid Internet. Typ. Vill ha nån billig skit som inte är extrem seg och helt full med stuff (eller typ... mitt liv), till skillnad från denna sak jag har nu.

Kommentarer
Postat av: kusin filip

glöm för böveln inte studentrabbaten + att du kan hitta ytterliggare 10 % här.. http://www.rabattkod.se/

2009-09-19 @ 13:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0