Underbara jobb och kollegor


Lite tjatigt kanske men jag trivs så sjukt bra på mitt jobb. Jag jobbar för IC Company och har hand om märkena In wear, Part two och Jackpot på Åhléns City. Min chef är den bästa ever. Man lär sig så mycket av att jobba tillsammans med henne. Hon säger till en "du kan göra såhär istället/gör såhär/där kunde du gjort så" och ger en bra tips och så fort man gör nått bra så säger hon de med och ger en beröm och peppar en. Så himla positiv och underbar. Sån chef vill jag bli (för jag ska ju bli chef, egenföretagare). Fixar lite småtävlingar för att motivera oss och annat skoj. Just nu har vi en tävling, den som säljer flest accessoarer innan September är slut, jag leder :) Wiie!

I lördags jobbade jag tillsammans med Camilla, en supersöt brud. Vi slog rekordförsälningen med nästan de dubbla, haha eller ja iallafall en bra bit på vägen. Så sa hon "jag har skrivit en lapp om dej".

Hur kan man inte trivas på ett jobb där man varje dag blir uppskattad till 1000 och även kunderna alltid ger en komplimanger för dem vart så nöjda med all hjälp man gav dom?

Förra helgen var de en liten tant som kom fram till mig och sa " jag har eget företag och skulle jag kunna anställa en till så skulle jag gett dig ett erbjudande, du är verkligen en sån som man vill ha anställd, de kan du säga till din chef"

Hur glad blir man inte då? :)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Fan va härligt att få höra sånna saker! Duktig du är! :)

2009-09-21 @ 06:37:15
URL: http://rubenberattar.blogg.se/
Postat av: Kajsa

wiii hejja frida :))

2009-09-21 @ 10:14:56
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0