Tisdag

Jaha, segast vinner på mig just nu. Sitter och jäser som en deg bara. Finns en stekpanna att diska, känns väldigt jobbigt och jobbigare blir de ju när allt bara stelnar fast, men i soffan sitter jag i lugn och ro.

Idag var de skola såklart och de gjordes ett mönster och de har börjat sys. Toalen är nästan klar, fast måste göra vissa ändringar på kragen. Boring. Finputs är inte min starka sida. Sen hade vi en föreläsare om Modebranschens mörka sida, inriktat på ätstörningar. Lärde mig inget nytt direkt, men de är ju bra att bli påmind.

Måste ju säga grattis till Carolina och hennes käresta Calle och deras lägenhetsinköp! Wiho! :) Kvinnan ska bara sköjla ut hårfärgen så ska man få prata lite mer med henne!

Prio 1 denna dag var att köpa linsvätska, då den tog heeelt slut igår, bortglömt. Så nu får jag nog sova med linserna. Usch, sämst. Verkligen prio måste hända imorgon.

Och för att citera en mycket smart man: Jaha, vad ska man göra nu då? Saxa över Ölandsbron..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0