Sånt jag tycker att ni ska se

Var ju faktiskt på bio i söndags, såg Flickan som lekte med elden.

Kikade på Män som hatar kvinnor samma dag och den var slut precis då Robin kom och hämtade mig, fick hoppa de sista 2 min tilllomed. Och sen vart de bion då. Tillsammans med Robin och Linda. Den var sjukt bra! Riktigt bra svenska filmer dom där. Hör och häpna! Inte många gånger jag säger de vill jag lova. Och nu måste man se nästa film också ju! Spännande! :)

Se dom :) Och mer man ska se, Modehuset Chanel på SVT play, men nu finns inte första avsnittet kvar, men kolla på de 4 andra, så mysigt. Jag vill verkligen hamna i Pariiis! Ja tack!

Och på tal och filmer från böcker. Allt för min syster ska komma på film. Snacka om cry-moment. Hoppas dom inte förstör den som dom gjorde med PS. Jag älskar dej. Va sjukt arg på den filmen, i boken grina (grät för er skåningar) man ju sönder och filmen var ju mest en komedi, där grina man också för den delen (för er ikke skåningar skratta)! Haha där fick jag till de... Eller inte. Ska nog gå och lägga mig nu.

 


God natt kära folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0