Såklart

Självklart blev de lite shopping idag med, några basplagg från H&M, en t-shirt från In Wear (jobbet), bodylotion + spray från Bodyshop (vaniljen, i love it!), 2 böcker (!), påfyllning på torrschampoo-fronten, och så Vouges september issue a la Paris! Ska snart sätta mig ner och bläddra igenom modebibeln och bli inspirerad :) Och sist men inte minst hittade jag detta underbara vaselin med aloe vera som Camilla (en brud i klassen) hade, som hon inhandlat utomlands och jag bara älskade de! Och nu hittade jag de på självaste Åhléns, slog till direkt, helt underbart är de för alla er som är läppjokksberoende. Lite mer färg på shoppingen idag!

Nu börjar idol snart och då ska tven sättas på. Kör hårt på att inte sätta på den innan de är nått jag verkligen vill se. Känns bra.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Åh din mysis, jag vill bara vara DÄR med dig och krypa upp i soffan och känna din vaniljdoft och kolla på Idol och, och.. Och vara där med dig :D

Åh vi räknar dagarna i den här staden va <3

2009-09-17 @ 09:48:51
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0