Moneysar, ja tack!

Så idag var de skola såklart. Vi kikade på lite tyger och jag tror mig hittat de jag söker. Skönt. Har skissat på lite olika skjortmodeller och ska hinna med iallafall 2. Tänkte börja på mönstret idag och imorgon ska de göras klart, då har vi eget arbete. Sovmorgon, ja tack.

Har fått lite moneysar nu från csn eftersom jag var superduper seg på att söka. Sen kom även lite bilskattepengar in på kontot, chichiiing! Nu har jag betalat massa vettiga saker, tillomed nästa hyra (har aldrig betalat en hyra såhär i tid!), så kan jag få känna mig lite rik sen vid löning :) Awesome! Jag suger med pengar (steg 1, erkännande). Jag tänkte faktiskt prova göra mig en budget och försöka hålla? Å veckohandling ska inledas illa bums... Jäkla småhandling, jag undrar ja hur mycket de blir i slutändan...

Alla dessa tankar och planer har smidits och sen kom pengarna och vad gör man då, jo först missade jag bussen i morse, så då skulle jag ju få vänta 20 min, gick in på Entré (köpcentrum mitt emot busshållsplatsen) och tänkte kolla om de fanns nå kul, de hade ju inte öppnat... Så de fick bli Hemköp, går in med tanken nu kan jag köpa vad jag vill här inne. Haha varför tänker jag ens så? Och på Hemköp? Som om de finns nå kul där? Jag köpte iallafall en smörgår, 2 kr och en tidning 55 kr, så de var ändå duktigt av mig. (Vad jag nu skulle kunna hitta för dyrt och onödigt på Hemköp?)

Men nu är Entré öppet och here I come, nått kan man väl få unna sig? :)

Kommentarer
Postat av: Lisen

ååh vad fick du köpt för fint idag? :D

2009-09-15 @ 19:58:45
URL: http://lisenhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0