Min helg

I fredags blev de lite före förfestedrink hos mig, sen begav vi oss hem till Fabian i Malins klass för lite förfest med mäklargänget. Efter de drog vi oss till Debaser som inte alls va nå kul. Sjukt besviken. Alla vill ju dit hela tiden, så hade höga förväntningar... Kanske bättre musik nån annan dag? Man kan ju hoppas...

Lördagen började med jobb tillsammans med Camilla. Vi slog rekord och sålde massor :) Sjukt kul! Älskar mitt jobb!

Sen vart de förfest hos mig med temat finns de hjärterum finns de stjärterum! Men de var en trevlig kväll med mixat folk och den avslutades fint på Etage.

Hade tillomed en rörmockare på förfest så han va på min lite läckande toalett, men tydligen var mina blommiga vackra verktyg lite för små och mesiga (men fina är dom), han visade hur jag skulle göra iallafall. Har jag tur så skulle han kika förbi på onsdag med rätt verktyg. Man kan ju hoppas! 

Och idag då, underbara jobb och sen kom syrran! :) Så nu ligger vi och kikar lite på film. Mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0