Min disneysaga fick precis en oväntad twist


Jag tycker att jag lever lite i en Disneysaga, livet blir ju vad man gör de till. Blunda (iallafall lite halft) för de dumma och se (fokusera på) de roliga, why not? Prova! :)

Men idag var de en dunkande huvudvärk jag vaknade med och beslöt mig för att ta ett piller och somna om och bege mig till skolan efter lunch för redovisnings-förberedning. Vaknade av lite mindre trevlig information, men sånt händer tydligen? Vill inte dömma än, men måste säga att de känns väldigt svårt att inte göra de. Om detta stämmer så har du sjunkit så lågt de bara går, hur tänkte du? Eller snarare tänkte du?

Jag vill vara i Uppsala nu och ha kul med favvosar, så skoj som i Gotland, varje-dags-skoj! Det är de som behövs. Men nu är jag nere i Malmö och en himla massa mil bort. Uppsala blir de först på lovet, vecka 45, då blir jag nog hemma en hel vecka! Hojtar till när jag bokat biljett (antagligen imorgon). Då blir de en hel veckas skoj!

Och juste Kristina, jag och min cykel har börja blivit rätt bra vänner, men jag går (eller bussar) fortfarande hellre :)

Ursäkta bilden, men den passa så himla bra..

Kommentarer
Postat av: Kristina

Du kommer alltid vara 'Röda-Audi-Fridis' för oss :D

Och det med en hel del fina minnen.

We miss yah- Uppsala glänser lite mindre utan dig.



Smack

2009-09-11 @ 22:56:57
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0