Lite lördag då

Idag vart de jobb såklart, tillsammans med Carro, min chef. Bästaste chefen jag någonsin haft. Lär mig så otroligt mycket av att bara se hur hon jobbar. Supersuper människa den där Carro. Och hon ger en så bra feedback och allt är bara super. Positiv, javisst. Jag älskar mitt jobb.

Nu har jag slängt i mig lite gröt (vilken lördagsmiddag va!) och ska bege mig hem till Camilla för att förfesta lite tillsammans med några klasskompisar och sedan ska vi bege oss till en bögklubb (om man nu får skriva de så..) Men de ska bli kul! Spännande!

Ha en trevlig lördagskväll allihoppa! :)

Kommentarer
Postat av: Carla

Åååh va kul! Kör hårt :D

2009-09-12 @ 20:51:40
URL: http://carlatycker.blogg.se/
Postat av: carolina

Meen ååh vad jag längtar till att du kommer hem älskling. Fan vad vi ska mysa/festa då :) ta vara på varje sekund :D



Ha så trevligt ikväll babe

2009-09-12 @ 21:30:51
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: linda från klassen :P

åh nej va kul! jag måste vara frisk nästa gång :)

2009-09-13 @ 19:00:49
Postat av: Anonym

åh nej va kul! jag måste vara frisk nästa gång :)

2009-09-13 @ 19:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0