Lite jobbmummel och tekniskjunk

Glider in på jobbet och vad möts man av (förut en söt Karolina), jo ett par underbara skinn/moccahandskar. Helt underara va dom! Wow. Hängde undan direkt. Taget!

Sen sprang tiden iväg, hann inte alls allt jag ville hinna med. Men de va skoj, inte så mycket kunder men nya grejs som skulle ut och så, också kul, inte lika kul, men ändå kul.

Nu idol, missade igår (bio), men de var de ju värt.

Och vet ni vad, dags att införskaffa nya tekiska-saker, måste nog lägga upp en liten plan, igår råkade jag sprätta bort punkt-knappen på tangentbordet, fick tillbaka den men den busar lite och ibland får man va lite våldsam för att få en punkt eller  två... Kamera-skärmen är ju totalt paj nu typ, sämst. Nu börjar även linsskyddet (eller vad de heter?) slutat att åka upp, man får ge de en liten puff så de funkar men va fan... Man vill ju ha en hel och frääsch! Mobil vill jag ju också ha en ny, lever ju med daddis gamla (inget fel med den... Gillar dock inte sms-funktionen att man skriver med tangenterna men väljer ord på "skärmen", knäppt) men jag vill ha en ny, helst rosa (fast har faktiskt ögonen på en guld) såklart...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0