Jobb och jobbskoj helt enkelt

Igår var de jobb och direkt efter var de personalfest med Åhléns personalen (som jag typ är iallafall..).

De vart lite fördrinkar och mat på BARcelona och sedan drog vi vidare till nått ställe på Lilla torg som jag inte vet vad de heter och sen körde jag och Hanna vidare till Breeze. Men de va en skoj kväll och idag är de jobb kl 2 och sen blir de hem till film och broderi.

Fick mig ett litet samtal från partyligan i Uppsala och kände hur jag saknade allt där hemma för första gången på riktigt, ända in i hjärat.



Kommentarer
Postat av: Kristina

Åh vi saknade dig med.. Saknar!

In i hjärtat.

2009-09-06 @ 13:30:09
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det verkar gå bra för dig där nere Frida! Riktigt roligt att se. Det kommer bli någonting stort av dig i framtiden tror jag allt :) Ha de super duper bra, lycka till med allt! Och du,din lägenhet blev jättefin! :)

2009-09-07 @ 18:42:36
URL: http://mariamann.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0